TRANSPORT GRATUIT >> 100 LEI

Politica de returnare

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul https://azal.ro/, consumatorul este de acord cu urmatoarele Conditii pentru Retur si Schimb:
  • Produsele personalizate NU pot fi returnate, indiferent de modalitatea platii, conform OUG nr. 34/2014.
  • Potrivit art. 4 alin.1 lit. b) Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii Produselor aveti dreptul de a denunta Contractul de Vanzare, de a returna Produsele si de a primi inapoi contravaloarea acestora.
  • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului
  • Aveti obligatia de a respecta pasii procedurii de retur, procedura explicata in formularul de retur.
  • Pentru comenzile online, acceptam returnarea banilor, cu conditia ca produsul sa nu prezinte semne de utilizare si sa fie returnat in aceleasi conditii ca la primirea acestuia.
  • Poate fi schimbat produsul doar cu un alt produs cu aceeasi valoare sau mai mare. Pentru detalii, va rugam sa contactati direct magazinul de unde ati achizitionat articolul.
  • Compania are obligatia de a rambursa contravaloarea Produsului in termen de maxim 14 de zile de la denuntarea Contractului, dar nu inainte de returnarea Produsului. Prin exceptie, daca in urma returnarii Produsului se constata ca acesta a fost deteriorat si nu mai poate fi comercializat ca nou, Compania isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea Produsului. De asemenea, Compania poate refuza returnarea Produsului daca nu este returnat in ambalajul original intact.

*EXCEPTIE RETURULUI O FAC PRODUSELE PERSONALIZATE, CONFORM ORDONANTEI DE URGENTA NR 34/2014.

Modalitati de Returnare

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului.
Pentru a face returul, este obligatoriu sa fie completat formularul de retur - FORMULAR RETUR, acesta poate fi solicitat la adresa de e-mail office@azal.ro sau pe WhatsApp la numarul de telefon +40740 040 773.

Daca renuntarea la cumparare se va face in mod repetat, atunci va fi considerata un abuz, S.C. SKY DESIGN MEDIA S.R.L. rezervandu-si dreptul de a nu mai accepta comenzi ulterioare.

 

Consumatorul este responsabil sa le trimita la adresa vanzatorului care este indicata in Formularul de Retur, sa se asigure de transportul lor si sa suporte costurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din contract catre SKY DESIGN MEDIA S.R.L.

Cum returnezi un produs?

  1. Completezi formularul de retur pus la dispozitia ta in josul paginii azal.ro sau click pe FORMULAR RETUR pe care o sa re rugam sa il trimiti completat in colet, altfel nu vom putea efectua aceasta procedura de retur a produsele si de restituire a banilor.
  2. Pregatesti coletul pentru transport, cutie sau plic cu bule, iar apoi trimiti coletul printr-o firma de curierat, recomandam DpD.
  3. Coletul nu trebuie trimis cu plata Ramburs sau cu plata coletului pentru transport
  4. In momentul in care primim produsul inapoi, il verificam si facem restituirea banilor in maximum 14 zile calendaristice prin transferer bancar

Cum primesti banii inapoi?

Poti sa primesti banii inapoi in urma returului in contul pe care l-ai specificat in formularul de retur, in termen de 14 zile de la primirea coletului inapoi si a completarii cererii de retur integral (cont IBAN mentionat). Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv, in acelasi termen de 14 zile de la primirea coletului inapoi in depozitul Azal.

 

“Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice si juridice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e."

Taxa de curier vă va fi returnată, doar în următoarele condiții :

În cazul în care produsul nu satisface așteptările dumneavoastră această taxă nu vă va fi returnată. Vă rugăm de asemenea să aveți în vedere că intervalul de rambursare a contravalorii produsului, dar si de solutionare al unei cereri de garantie este de 10 -14 zile lucrătoare de la data recepționării produsului returnat de către dvs, iar rambursarea contravalorii se va face exclusiv prin transfer bancar. Contravaloarea taxei de transport poate fi rambursata si sub forma de voucher, ce are o valabilitate de 1 an și care poate fi folosit pentru achiziționarea de produse din magazinul nostru. 

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs, taxa de transport pentru returnarea produsulul va fi suportata de catre dvs (client/cumparator).

Produsele vor fi expediate fără a fi deteriorate prin orice firma de curierat EXCEPTAND Posta Romana. Vom refuza returul pentru produsele care prezinta urme de utilizare neadecvata (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, etc), au ambalajul original deteriorat sau lipsa, care au lipite pe ele sau pe ambalaj diferite etichete, banda adeziva sau orice alt material sau substanta ce pot deteriora produsul/ambalajul sau. 

 

 

FORMULAR RETUR

 

Instrucțiuni speciale pentru vânzător
Adauga Cupon
Liquid error (snippets/cart-drawer line 228): product form must be given a product

Ce căutați?